2011. szeptember 1., csütörtök

"Verpeléti akácos..."






Barátaim!








Őszinte embernek ismertek, az is vagyok :-( A magyar nóta, hát nem tartozik az engem érdeklő dolgok közé. Gyerek koromban kikerülhetetlen volt. Elég volt a menyasszonyt "leselkedni", máris 4-5 nóta elhangzott. Szóval tetszik vagy sem kapjuk. :-)







Azt viszont becsülöm, hogy szülőfalumban
a két órás nóta műsor ürügyén egész napra összejönnek az emberek.
Sütnek, főznek, énekelnek, táncolnak
lóra pattannak, traktort díszítenek...


Keresik egymás társaságát.






Keresem én is a társaságukat.


Miért?


Szeretek otthon lenni, visszatérni.


Nagyvárosi túlstimulált idegrendszeremnek ez maga a gyógyulás.


A szerep nélküli létezés, a "lenni vanni".



:-)






Micsoda öröm volt az magam és mások számára is,


hogy nagymamám, Ica mama fényképe mellé


oda tehettem a saját magam munkáját.


Ezt a cselekedetemet a világon egyedül ott,


Verpeléten értékelik igazán.


Mert ott, Ica mama a közösség része most is,


pedig már pár éve nincs közöttünk.







Mostanában pedig,


már nem csak szeretetből járok haza.


Kötelességből és ellensúlyként.


Nem lehet a "verpelétiség" az enyészeté.


Most még esélyt látok a kilábalásra.



MOST!





Na jó bevallom...


Legyen...


A túrós rétes...


Sehol nem tudok olyat enni, mint otthon.


Sehol.


A teteje ropogós aranybarna, a túró pergős, rágható


a tészta krémszerű. Húúúú...


Kemencében sütik.


Hát van még mit tanulni, még nem késő.


Tudják a receptet :-)))))






Milyen szerencse, Siroki Mami koffere


nem az enyészeté, hanem az enyém.


Belepakolom a motyóimat és... készen az indulásra.



Büszkeséggel tölt el, hogy ott születtem.

Boldog gyerekként tanulhattam meg,


hogyan merítsek bátorságot a döntéseimhez.




Veled Vagyok Verpelét!




























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése