2012. január 22., vasárnap

Én meg én és az "arckönyv"

Vagyok én, Pintér Betti a személy.
Aki olyan, amilyen.
Barátokkal, ismerősökkel, osztálytársakkal, csoporttársakkal.
Földiekkel, régi szerelmekkel, szomszédokkal.
Férjestől, gyerekestől, rokonsággal együtt.
Szóval tokkal-vonóval & szőröstől-bőröstől.
Múlttal, jelennel, sejthető jövővel.
Akit megérint a világ,
aki örül a daloknak, filmeknek, fotóknak.
Boldog egy-egy lájk kapcsán.


Vagyok én, Silk by Bett a cég.
Ami arra szolgál, hogy bemutassa mire képes.
Mit festett Pintér Betti a selyemre egy éjszaka alatt,
egy szabad délelőttön, egy kusza délutánon.
Keresi az inspirációt más alkotóktól.
"Posztolja" magát különböző oldalakon.
Helyezkedik a neten.
Virtuális kirakatában mutatja be az eladandó termékeit.
Boldog egy-egy lájk kapcsán.


Két test egy lélek a Facebookon.
Na, ez a legnagyobb kaland!
Írni, kattintani, szerkeszteni, fotózni, képet feltölteni
Pintér Betti tud, Silk by Bett nem.
Gondolatai is természetesen egy hús-vér embernek vannak.
Nagyon élvezem ezt a kettősséget.
*
Szabad, ártalmatlan skizofrénia :-)
*
("Olyan bizonytalan vagyok vagy mégsem?" :-D)

Szóval Pintér Betti átváltja magát Silk by Bett-re és bejegyez, mint cég.
Majd visszaváltja magát, ha magánvéleménye is van a témáról.
Néha elfelejt váltani és lebukik.
:-D
Mindezek mellé, mert Pintér Betti közösségi ember,
még néhány oldalt adminisztrál, pusztán szeretetből.



Hát ne csodálkozzon senki,
ha néha kötőtűk állnak ki a fejemből!
:-D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése